Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Lördagsaktiviter


LÖRDAG
Drog iväg till Sandra och fick suuupergod mat!
Kock som hon är trollade hon fram en supör kycklingrätt..
vi var både väldigt sega, men en aning rastlösa..
Sara som också var rastlös kom också över.
Vi drack te och åt chokladbollar..
innan vi bestämde oss för att vi behövde dra ut
(särskilt jag var sällskapsjuk efter allt innesittande,
t.om. raggat på glassbilskillen tidigare kväll)

Vi tre drog iväg till MP haha!
Där var vi några timmar och gjorde det bästa av kvällen.
Sandra drack ingen alkohol, men var en trevlig utgång tycker jag!

HEMVÄGEN
Bara ordet hemväg får mig irriterad..

Sandra och jag skulle lämna MP vid 2 ungefär,
då vi kände att det fick räcka.
Utanför stället är det slagsmål, ett rejält! vakter osv delaktiga.
Jag och Sandra försker så gott vi kan smita förbi dessa,
jag misslyckades. Fick en smocka rakt i huvudet, mot höger öra.
En kille i kön springer fram och frågar hur de gick,
jag muttrar något och går därifrån.. mitt öra blev och är ännu helt rött!
Det känns knöglat och gör irriterande ont, särskilt när man ligger ned.
Arg var jag när Sandra och jag fortsatte genom tunneln hem.
Mitt i tunneln står en tjej i vår ålder, människor går förbi henne,
vi går förbi henne.. jag vänder och går tillbaka.

Tjejen var totalslagen!
Pannan helt lilaröd i ett enda stort blåmärke,
en tydlig blåtira utvecklas på hennes högra öga,
och hela hennes hals lämnar efter sig ett lika lila avtryck!
ARG VART JAG, ÄNNU MER ARG!!
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?!

Det visade sig att hon blivit slagen, inte utav sin pojkvän,
som jag gissade.. utan av sin egen bror!
JÄVLA SVAGA MÄNNISKOR DET FINNS! FAN






Kommentarer



Postat av: Sandra

Ångrar att jag inte frågade efter hennes namn så att man kunde anmäla skit brodern!

Antagligen inte första gången och ingen förtjänar något sådant... Blir mörkrädd av sånt där. Fy fan alltså!!



Hoppas ditt öra läker ihop sig vännen :(



2010-05-09 @ 20:53:46


Postat av: Camilla

Jaa :( det är så svårt!

Det är det enda rätta.. så är det bara.

FAN för asen som finns >.<



Jag skall nog överleva :p

tur att jag inte fick i ansiktet bara

2010-05-09 @ 20:59:21
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: