Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sommartider hej hej?!

Torsdagen tänkte jag börja med.. - GRILLFESTEN!
Då grillade jag, Madde, Sandra, Tobbe och Tomas supergott här hemma!
Fläskfilé som det blev potatisklyfter och goda såser till! MUMS!!!!!
Lite vattenpipa, drinkar, shotar och öl hela kvällen lång! Sara också!
Somrigt och myyyys












IDAG, lördagen den 15 maj :


Idag vaknade jag av att Sandra ringde..
"Strålande väder Camilla, vi måste ut"
En timma senare befann vi oss med massor av mat och godsaker,
i Tobias bil, påväg till badberget för sol och roligheter!
Spelade spel och jobbade lite på brännan..
..gjorde jag, Madde, Sandra, Tobias, Jossan, Emelie, Camilla och Alex!








right now: Jag i svartvitt.. och i färg.. lite bränd sådär.





Nyduschade och fräscha här hemma jag och Madde,
sugna på drinkar och frågan i luften; "Vad händer nu?"


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: