Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Vet du vad som hände mig igår?

..En taggad Madde kom och önskade kladdkaka och solnedgång vid barberget
Klockan var över halv 7 på kvällen, men jag hade ännu inte fått någon mat.
Vi bakade (istället för kladdkaka) chokladbollar och packade väskan med varma kläder.
När family kom med pizza vid 7, la vi kartongen på min cykelkorg och rullade iväg.





Förutom sol och mys, hade vi också besök av 100000 grabbar,
de var inte särskild närgågna thank good. Vet inte heller om de syns så bra,
men jävlar vad de höll på.. rädd blev man.

Tack Madde för ännu en mysig utekväll!
(Behövde det i min misär i allt plugg och bitterhet)
Blir inte många fler nu innan du lämnar mig och hushållet, will miss yah a lot sis'

Idag är det torsdag.. jag har haft mina sista (förhoppnigsvis) prov idag,
som dock inte gick särskilt bra. Det gjorde däremot webbdesign-redovisningen.
Kommer sakna Antonio. Alltså - gladare i dag, och imorgon är det fredag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: