Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Årets glögg är gjort av guld!

Jag som tjata så efter lussekatter och julmys så fort snön snuddade vid marken häromdagen..
nämnde i tidigare inlägg, att i Östersund i helgen på relaxen, smög vårt sällskap i oss medtagen glögg.

Ja! Och det var årets Blossa-glögg det, gjord på saffran! - Hur god som helst enligt mig. Dessutom sa jag till Glenn när vi åkte in till Centralen tidigt fredag morgon: "Har Pressbyrån börjat sälja lussekatter ännu? Gör dom det så köper vi!?" Alla poängterade för mig att så inte var fallet..
MEN TJI FICK DOM! Därav köpte sig Glenn och jag varsin lussekatt till frukost..
inte jättefärsk, inte hembakt, inte jättemjuk, men supergod!

  



Jag är så sugen på jul..    
och på fler lussekatter!




..är nog barnsligt förtjust
i saffran faktiskt



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: