Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fredag...

Denna vecka har jag sovit väldigt dåligt och mått dåligt över skoluppgifter..
Idag sov jag bort hela skoldagen, och lämnade in (de inte allför bra) skoluppgifterna hemifrån.

Jag har inte mycket till helg, men ska iallfall inte dra ned den yttligare så eventuella problem, de får helt enkelt vänta tills tidigast början på nästa vecka!


Om någon timma kommer min helg starta med en härlig middag bestående utav krabbor och räkor, jamjamjam! Det är även uppdukat för glögg i olika smaker som jag är minst sagt sugen på..




Jag har inte bestämt mig vad som händer sedan ikväll.. Linnéa föreslog lite stillsamt umgänge på Pergola,
jag vet bara att jag tänker ta det rätt lugnt, eftersom jag börjar jobbet 12 imorgon i bromma.
Ska iallafall bli rätt skönt att jobba tror jag.. gulliga människor!
Imorgonkväll kommer faktiskt inte heller bli händelselös, eftersom jag direkt efter jobbet
drar hem till Sandra på middag tillsammans med andra bra. För att vara jobbhelg: mycket bra!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: