Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Grattis Glenn 12år!



Idag fyller en trejde familjemedlem år på mycket kort tid..
Att sjunga tidigt på morgonen och se när andra öppnar paket bidrar ofta till att jag inte kan somna om.
Idag gick vi alla upp klockan 6 för att med sprakande ljus, presenter och frukost gå in till Glenn och sjunga.

Lillebror fick en massagedyna (vilken 12åring önskar sig det haha?), 1500:- till Playstation 3, axedeo- och duschkräm och av mig och Fina The Sims 3 och min stationära dator att spela det på.

Just nu sitter Falcor, Glenn och jag i mitt rum och försöker installera The Sims på min gamla rishög
(numera Glenns rishög) - Jag hoppas köpa en ny efter jullönen ^^,
Egentligen skulle jag ha gått upp om en timma, vid 9.. för att ta 10 tåget till skolan.
Men istället sitter jag på sängen med frukost i magen och kläderna på.
Jag kommer somna på den Öppna Föreläsningen idag! HAHAHA

Ikväll blir det kalasgod middag! Glenn har bett om elefantöron!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: