Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Helgen är härmed slut

Det är lördagmorgon.. och här tar min helg slut.
Om precis en timma (klockan 12) befinner jag mig på Bromma Blocks
iförd mina Cerverakläder för att bemöta handelssugna människor bakom disken..

I torsdag hade jag min sista skoldag för veckan, och redovisningen gick bra!
På kvällen mötte jag upp bra människor på lokalkrogen PG..
Dit letade sig alltså jag, Sara, Linnéa, Sandra, Jossan och Madde - sysslingMadde kom och hälsade på! <3 Vi hade ett par supertrevliga timmar på ölhaket med drinkar och gott prat om fest-och sommarplaneringar.

Fredagen var inte särskilt händelserik.. fast till kvällen var det dags att vara social bland folk igen!
Jag, Linnéa, Sara, Lottie och Jossan drog hem till Niklas och hällde i oss alkohol tillsammans med lekar. Vi tog oss in på MP precis innan inträdet för att träffa ännu fler underbara människor!
Till skillnad från förra helgen jag jobbade, såg jag till att dra därifrån i hyfsat god tid, med inte alltför mycket alkohol i blodet. Natten blev inte den mest sömnrika, men jag tror att jag ska överleva!


Ikväll ska jag ta det lugnt.. mycket lugnt. Det är lördag, men jag ska jobba även söndag 11-18.10
Åh mitt sikte är inställt på alla sommarplaner, som det behövs lite pengar till för att genomföra!

Hej sålänge!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: