Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Jobbfri helg

"Har du lust att jobba i helgen?" "Eeehm... HEEELL NO!" Vart var jag, vinet ja!

Ja tro det eller ej.. trots att jag är ledig just den här helgen.
Trots att det är första lediga helgen i Stockholms nattliv sedan innan Östersundtrippen.
Trots det så ringde min kollega alldeles nydligen och undrade om jag kunde jobba i helgen.
Trots att jultiderna strax startar så att jag missar både helger och skoldagar..
Aldrig varit så säker på att jag fattat rätt beslut än efter att ha sagt: Nej, inte den här helgen!



Jag har öppnat en flaska vin som jag dricker tillsammans med chips.
Ikväll vill jag gå wild & crazy. Vi lär inte komma hem pga all snö. Det är en bagatell!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: