Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

jweorfwedops

I övrigt.. bortsett från drömmar bort till jul och mys, så har jag en hel del skit också!

I skolan börjar uppgifterna bli både för många och för jobbiga..
I helgen skall jag inte ut och fira att denna #!@* skolvecka äntligen är över, utan jobba..
Igår blev jag genomblöt av regn, mördad av hagel och ett axelband på skolväskan fattigare..
Imorgon ska jag ringa min chef och berätta vilka tider i jul jag kan jobba..
Iochmed jultiderna som jag ska jobba, förlorar jag både skoltid och ledighet på kuppen..
Inte kommer jag iväg till UMO heller, fast jag är några (väldigt) få piller bort från zero...

Det är inga stora problem.. egentligen. men i magen känns de enorma


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: