Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Kalasbilder

Jag har haft en kamera till hands under mina två senaste födelsedagsfiranden..
Den första var hos mormor i måndags, den andra var igår (onsdag) för Glenn.

Mormor 80 :







Det var en supertrevlig måndag hemma hos mormor med massa tårtor och mysiga människor.
Mormors tantkompisar är så otroligt gulliga! Tjejen här ovanför, kusin Lindas vackra dotter Lovisa,
är också HELT otroligt gullig! Älskar hennes lilla kappa och prinsessvinkningar!



Glenn 12 :






Lillebror blev 12 år gammal... alltså 13 om ett år! CRAZYNESS



Nu är det jag den i familjen som fyller år nästa gång..
och jag fyller 20! - halleluja



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: