Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Lördagen med middagsbjudning..

Fredagen tog jag det bara lugnt hemma med god mat, familj, tv och Tobb..

Lördagen jobbade jag tillsammans med mina söta kollegor i Bromma
,
ännu har inte julhandeln kommit igång på allvar, men snart så! Cervera @ jul = ingen lek.
Direkt efter jobbet på lördagen åkte jag hem till Sandra som bjudit över lite tjejer på god mat.



Ditbjudna var förutom jag, också Linnéa, Hanna, Emma och Sara. Mmm gott gott och ölspel blev det,
jag hade inte medtagit någon alkohol med flit (eftersom jag skulle jobba även på söndagen)
Dessvärre är jag väldigt lättövertalad så när Linnéa bjöd på rosé och Sandra på rödvin och drink,
kunde jag inte säga nej! Haha med alkohol i kroppar for vi till MP. Dans och fler bra innan hemgång och
bakfylla och enorm trötthet på jobb.. iallafall, jag var värd lite crazyhelg kände jag! Hahaha<3


Middag hemma hos finisSandris, faktiskt ännu finare irl <3



Emma och Linnéa mitt i öl/sanning&konka-lek


  
Emma mitt i öl/sanning&konka-lek



Hanna och Sara mitt i öl/sanning&konka-lek


Tack tjejer! Ni räddade min (vad jag trodde skulle bli) värdelösa helg


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: