Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Måndag

HaHAHAsdhaH..

Idag var jag i skolan på föreläsning 11-13..
Sedan gick Sebbe och jag för att fixa lite grejer på kåren..
Fram till 16 satt jag tillsammans med min grupp och planerade projektarbetet.
Ikväll, just nu skulle jag egentligen sitta och råplugga inför onsdagens seminarium,
och inför nästa måndags salstenta (du'du'du'duum)

Plugg får det bli imorgon, då är det ingen skola.. utan plugg!!!
Men först MÅSTE jag ta mig till umo och kirra nya p-piller!!!!!!
Fan att jag ska vara så lat, trött och oambitiös!!!!!

..jag längtar till helgen :) 
då tänker jag sänka den vinflaska som stått orörd på en hylla i mitt rum... lite för länge!



Kommentarer



Postat av: Jakobuna

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-09 @ 14:40:31
URL: http://jakobuna.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: