Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Regning måndagmorgon..

Usch och fy! Vilket äckligt jävla väder.. regnar as hell.

Sent igårkväll kom mammas,pappas,Glenns och mitt tåg till Centralen.
Efter helgen i Norrland kändes det riktigt varmt här i Stockholm.
Långfillingar, vantar och mössa är inte riktigt lika nödvändigt ännu.
Underbart vare att det på den långa tågresan, bjöds på bio i en av vagnarna haha
En biovagn har jag aldrig tidigare varit med om på ett tåg, men det var förjävla skönt för tidsfördrivet. Glenn och jag kollade på A-team och sedan Robin Hood med några andra gubbar och grabbar som också hittade dit.

ÖSTERSUND
Min kamera hade riktigt taskigt med batteri i helgen i Östersund, men från fredagen då jag, Madde, Henke och Glenn var på Jamtlinatten, deras motsvarighet till Skansen, fick jag iallafall några bilder!  Haha vi köpte sockervadd, popcorn, gick på tipspromenader och letade spöken på deras mystiska Jamtlinatt.









Lördagen spenderades på Östersunds relaxavdelning på deras badhus!
Madde, jag och våra päron tillbringade 4 timmar i minst fem olika bastusar med olika effekter på kroppen
(bla. en ångbastu och en där personal lade i tillpiggnande lukter som omsvepte oss när de slog med handukar över alla nakna personer) Det fanns även diverse bubbelbad och duschar med olika funktioner.
Vi smög även i oss lite glögg i ett utav vilorummen.. mmm skön dag!
På kvällen drog Madde och jag en sväng på stan och deras klubb. Fast var inte så lång stund tho


Kul var det att få träffa hela Nääsfamiljen! Dem gillar vi


Kommentarer



Postat av: Nicolaialbertine

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-08-31 @ 11:18:38
URL: http://nicolaialbertine.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: