Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Shoppingsuget tog över! (bilder på inköp)


Har varit sugen på att dra ut och impulsshoppa sedan ett bra tag nu..





Idag var jag i skolan mellan 9 och halv 12.. och rullade sedan hemåt.
Hemma i Jakan skall jag precis låsa upp cykeln, när jag vänder tvärt om och går tillbaka genom tunneln.
och tar en trask till centrumet. Jag slås av tanken att när jag packade för Östersund igårkväll,
insåg jag att jag inte hade något smink att packa ned, och borde köpa nytt (vinterblek)puder.
Jag vill också hitta en parfym att önska mig i julklapp - därav besöker jag KICKS


Sminket (och borste) från KICKS:







Impulsköpte en mössa på Accent för flera veckor sedan, som jag lyckades tappa bort i skolan..
Har vid iallafall två tillfällen besökt butiken senare och fått höra att de inte har mössan kvar.
Idag sneglade jag in på Accent medans fotstegen rörde sig bort mot KICKS, och där hängde den! YEEES!


Mössan från Accent: (min favoritmössa sedan vi först sågs)







Igår var jag på bio i kista och såg Saw i 3D.
Fyfan vad sjuk den var!
Var rädd att någon skulle spy ned mig..eftersom jag själv hade nära till kräkreflexer!
Som "tur" var hade jag ett par tvättäkta idioter bakom mig som istället för att spy,
satt och fnittrade när folks huvuden gick i småbitar och blod sprutade..
Vet inte vilket som var äckligast egentligen; filmen eller de våldsperversa killarna bakom mig...

I VILKET FALL! - i Kista, mellan biljetthämtning och filmtittande, SHOPPADE JAG!!!
(Tobias Herre är världsbäst som smakråd!)


Kläderna från Kista igår:



1. Slapp och skön tröja i grönt och beige - älska
2. Svarta & tjocka strumpbyxor - perfekt för vintern
3. Grön silkesskjorta med guldknappar - partyblus yah
4. Sexiga leopardstrumpbyxor - haha raarw
5. Lång, svart trocktröja - liknar en helsvart jag redan har och <3(!!!)



GLAD OCH TILLFREDSTÄLLD TJEJ!



Kommentarer



Postat av: Linnéa

AH VAD SNYGGA STRUMPBYXORR!

2010-11-12 @ 20:38:06
URL: http://hheadshot.blogg.se/


Postat av: Camilla

Indeed(!!!!) :D

2010-11-13 @ 13:05:33
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: