Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

snowman, 3D och sjuka



Vår kompis vi gjorde igår, verkar inte vara på riktigt lika bra humör idag.. stackarn.
Hoppas att han piggnar till lite nu när det till kvällen börjat snöa igen.

Det är förresten inte bara han som är lite hängig, jag har visst drabbats av feber, fan!
Detta är förstås ingenting som jag tänker acceptera :) ska nämligen på bio i kista ikväll




Saw i 3D blir det ! moahaha ‎"Sedan begynnelsen har du sett andra lida...nu är det din tur.
Den sista pusselbiten är Du" - dumma blondiner dör alltid först! Tur att jag inte är dum..

En annan anledning till att jag inte får bli sjuk, är att jag till helgen (fredag morgon)
åker med familjen iväg till Östersund för att hälsa på Näsarna, dvs Maddes familj.
Det ska bli superkul att komma iväg på äventyr! :)
Missar dessvärre Steffis födelsedagsfirande.. stort grattis iallafall!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: