Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Fredag på NU

Det var igår det.. Kvällen började på den nyöppnade Thairestaurangen i Centrum med familjen.

Supermysigt ställe med supergod mat som jag varmt rekomenderar!
När maten var äten och thaiölen drucken, kom Sandra dit och mötte upp mig.
Tillsammans gick vi hem till Linnéa där vi och Jessica såg till att få lite alkohol i blodet.
Med tåg tillsammans med andra människor transporterar vi oss in till stan.

Senare befinner sig en stor & härlig skara människor på dansgolvet på klubb NU!
Klockan 3 stänger stället. Efter mycket goda drinkar och svettigt dansande med underbara. Vi är då ett gäng som istället för att åka hem, far till Alvik på efterfest i fin lägenhet. Efter att ha vistats i den fina lägenheten med insekter i vodkor och goda winerbröd, tar Jessica och jag första eller andra tåget hem till våra sängar.

Thairestaurangen:






NU:






älskar att mamma är så grymt fotogenisk. Tack för den genen hahaha!<3


Idag (söndag) har jag som väntat sovit bort förmiddagen.
Till eftermiddagen så åkte familjen för att plocka upp mormor, och sedan Fina i Kallhäll,
där hon i 3 veckor bor i en väns lägenhet. Sen åkte vi hem för att äta en underbar måltid tillsammans allihopa. Förutom Tobias som saknades under kvällens söndagsmys, vart det en riktigt fin söndag! Krya på dig murmel. God natt världen. Imorgon börjar allvaret igen. Snark.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: