Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Helgen i ord & bilder:

Galna 3 dagar.. lite mer festande än tänkt.
Förutom att jag är lite yr i bollen idag, ångrar jag inte detta!


Torsdag - 2års jubileum på klubb NU för Salongbetong



¤ Svettigt värre med Petter, Mange Schmidt, Chraa mfl.
Stod längst fram med Hampus och knuffades med hela stället.
Grmt drag vare! På bilden syns jag under Petters mick. Lagom trångt hahahaa!




Fredag - Start på Villan och körde sedan billigt på NU med bra folk. Följt av MP

¤
Inga bilder från kvällen. Glömde minneskortet i kameran så bilderna går inte att överföra.
Bra vare på MP iallfall! Men helt störd kväll. Störda människor och underbara människor.




Lördag - Chillar på Villan med Sandra & Néa. Slutar på......................... MP






¤
Mys på Villan med tjejerna. Var ännu lite sega från gårdagen..
men efter några cider taggade vi till
Bästa MPkvällen på väldigt länge! Sjukt härliga människor på stället.

Älskade Linnéa, Sandra, Sara, Emelie med flera. Ni är bra! Dessutom var det många
välbekanta grabbar där. Per bjöd på en shot och Elias på en drink till Sandra och mig.

Pirater och energishottar fick man, eftersom det var något tema för Captain Morgan.
HAHA! Batteriet höll inte längre än till dörren till efterfesten.
Behövde gå hem och soooova!! Gjordes mellan 04.00-14.00. SKÖNT!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: