Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Målarlåda

Uppdaterar något alldeles fruktansvärt dåligt. Jag är medveten om det.
Har faktiskt några bilder i kameran som det kan bli.. två inlägg av. Here it goes

Här om dagen städade jag ur luckan i min kläd-byrå på leggins osv..
Och gjorde iordning för mina gamla och nya målargrejer så som akrylfärger, penslar och målardukar. Nu har jag alla redskap på ett och samma ställe.
Såg också till att göra en akrylmålning.. bara för att känna på.



  

Saknar gymnasietiden en hel del med alla timmar i bildsalarna och penseln i högsta hugg.
Med julklappar uppmanade mamma mig till att fortsätta med min så kära hobby.
Jag slår var om att inspirationen kommer bli ännu saftigare ju närmare sol och underbart vi kommer.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: