Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Nyårsbilderna

Tjejerna, dvs jag, Linnéa, Julia, Lottie, Jessica, Mickan, Rebecka och Carro spenderade kvällen hos Sara!
Där fick vi snacks och bål, trerätters, lekar (jag vann frågesporten. pris: bubbel!)
Sara hade gjort så hima hima fint! Och när vi alla druckit för fulla muggar var det dags att dra vidare.

Vi reste i snöstorm som var det väder kvällen bjöd på..
Jag fick en aning blött hår! Det krullade sig helt fantastiskt och grejer.
På fest nummer 1 möttes vi av massa killar, i ett snyggt hus. punkt. idiot.
På fest nummer 2 ramlar vi in direkt vid 12 slaget, dans, kaos, corona, och jag och Sara lämnar runt 5(?)
Vi äter inte hamburagre hemma hos Wallin med Elias, men vi får iallafall sällskap hem i snön av killarna..
Somnar halv 7 tillsammans med världens bästa.



Jag och syster fixade för att fira in det nya året..




Tolvslaget! Med bra tjejer!



GOTT NYTT ÅR, osv!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: