Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

uppd: Efter nyår (nyårsdagen)

18.00 på nyårsdagen var familjen, plus en till familj bortbjuden till Duvbo.
Där min kusin och hennes föräldrar numera bor, i en riktigt, riktigt fräsch villa!

Vi käkade även denna dag trerätters..
Jag fick i mig lite bubblel och vin, trots att jag var hyfsat bakfull och trött med 3 timmars sömn.

Efter maten satte sig alla för att högljudda och fulla sjunga Singstar...

Klockan var kanske halv 12 när jag somnade i deras soffa..
Klockan var kanske 1 när vi beställde en taxi för att ta oss hem..
Illamående och ännu mer trött får jag beskåda hur min far, bror och morbror tillsammans
med taxichauffören förtvivlat försöker få upp taxin ur en snödriva i uppfarten..
Att få upp taxin ur snödrivan tog kanske en halvtimma ungefär.

När vi ääääntligen kommer hem. lägger jag mig på en gång!
Ska jobba nästa dag och känner att bakfyllan? eller det som får mig så illamående och trött
tyder på att jag behöver sova så mycket som bara är möjligt!
ca 40 minuter senare vaknar jag, sätter upp håret i en toffs, går till toan, och spyr...
Samma sak sker 12 gånger inom de 7 närmaste timmarna..

Du bör söka vård om du känner dig slö och kissar mindre än normalt, har hög feber och/eller mycket ont i magen.. Det är vad som står om Maginfluensa. Jag har trots samtliga symtom inte sökt någon vård, men jag har varit toalt sängliggandes i flera dagar nu! Förstår inte hur jävla trött man kan vara! Thank god är illamåendet nu ett minna blott, men att få tillabaka krafter till att spendera de sista lediga dagarna på ett vettigt sätt är dessto svårare. :) BRA jävla BÖRJAN 2011





Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: