Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Vira blåtira - fetdiss

Igårkväll kom Tobias och hämtade mig vid min dörr..
Vi åkte till konsum och köpte oss en stor godispåse.
När det kom till drickbart var jag övertygad om att det skulle bli Coca Cola.
Men bland hyllorna fastnade jag framför den här drycken. En seriegubbe i form av en blåtira?!
Är det bara jag som missat denna hemska varelse? Stackars barn..

- Tobias, kolla! Fyfan vilken ful. Ofta man får göra en barnillustration i form av en blåtira!

..Innan jag visste ordet av hade Tobias grabbat tag om den blåa äckliga flaskan och ställt sig i kassan.

Nej säger jag. NEJ!
Lika obehaglig gubbe som smak och färg.
Ungefär lika obehaglig som Borat, som blev kvällen underhållning. HAHA!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: