Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

blogguppehåll

Det verkar som om det är fler än jag som har märkt att uppdateringen i bloggen dalar igen..
Vi får se det som ett litet sommaruppehåll. Jag ska försöka kommentera och publicera flitigare! :D

stay tuned



 B  T  W . . .

..ska jag vara ärlig så händer inte så mycket att skriva om.
Jo alltså de har hänt saker och de händer saker.
Men just nu är det ännu en vardag och jag gör absolut ingenting vettigt.
Jag har huvudvärk och lite feber.. men det kändes mycket värre igår
(efter att ha gjort dagens enda kraftansträngning, dvs gå fram och tillbaka till centrum).
Blev därför en Ondskan & StarWars-kväll hemma i soffan.

Händer ikväll då? (för idag har jag bara solat på verandan)
- förmodligen händer väl ingenting ikväll? Vettigt folk jobbar väl..
Man får längta till helgen istället! Oh vad jag längtar!!! ...ska dock regna >.<


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: