Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

söndag

Igår (lördag) vart det, efter mycket om och men, Sommarklubben för mig, Sandra och Sara.


foto: Sandra spelar pingis på Sommar!


foto: SaraBellan


Idag var det sol, men superstormigt ute..
Hade därför en lugn dag i soffan tillsammans med Falcor.
Senare på eftermiddagen kom min kära familj hem från deras vecka i Härjedalen.

Vi firade min och mammas namnsdag samt deras hemkomst och vår återförening,
med att äta på thairestaurangen nere i Centrum. Supermys! (och suupergott!)
Här är Glenn med sin ananasjuice, och mamma och pappa! <3






Efter mat och Zingah(?) hämtar Jessica upp mig vid restaurangen,
och vi åker till Huddinge för att rädda Oskar från avlivning följande dag.
Oskar... är.. en sköldpadda!



..och en snygg sådan! Fick va i mitt knä resan mot Järfälla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: