Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Veckoresumé & Lobster and Potter party

...veckan har varit väldigt händelserik må jag säga!
titeln på detta inlägg syftar på gårdagen.

Veckan:

I tisdags, när jag skrev senast.. antog jag att kvällen skulle bli händelselös.
Så blev inte fallet - utan istället satte sig Sara och jag oss på ett tåg till stan.
Vi var på apberget (känt från Stockholm Boogie) med bekant och obekant folk..
Hamnade på s.k. efterfest hos en Rasmus som bodde mitt i Gamla stan..
i kanske världens coolaste lägenhet.

I onsdags (förrigår) kände jag mig lite försvagad.. och tänkte att en hemmakväll skulle va skönt.
Vid middagstid ringer Jessica och undrar om jag vill dra ut till Emelies landställe i Upplands Väsby..
Hell yeah! Det blev vattenpipa, vin och mys.. och sedan yatzy, ordentlig kajaktur för mig och Jessica(!!) och sedan nattbad,. innan Jessica och jag rullade hem med bilen igen! Värd kväll.
P.S. Förlåt Emelie och Camilla :(

Igår (torsdag) vaknade jag vid 3 tiden(!), med fruktansvärd halsont. Efter kajakturen mitt i natten,
var jag blöt och kall när jag la mig.. och fruktade stormförkylning på intåg.
Ett mirakel sker, och jag börjar under dagen mår bättre!
Sandra, som jag inte träffat på nästan 3 veckor undrar om jag har lust att gå på bio till kvällen.
Glad över att äntligen få se Harry Potter, och ännu mer över att äntligen träffa Sandra, tackar jag förstås ja!
..och bjuder min vän på en räk- och hummermiddag så det står härliga till!
Använde mig av youtube när jag skulle dela hummern.. och vi var båda överrens om att middagen var underbar!







....Nu är det fredag! (och jag gick upp innan 8!!!)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: