Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Camillans dag!

..dvs namnsdag. För mycket mer har det inte varit min dag.
Jag har haft feber, snörvlat och hostat hela dagen.

Hade dock planerat att plugga inför morgondagens seminarium hemma idag.
Men att skriva en två sidor analyserad text när man somnar mellan var femte mening, är sådär..

Iallafall.. efter dagen hemma i soffan kom päronen och bror hem.
Mamma visade upp ett kuvert från mormor <3 innehållande en fin hälsning och 200:-

Mamma hade till middagens ställt ett litet paket på min tallrik.. (haha jag vet att det hela är för mycket för en namnsdag, men så fungerar min familj) I paketet fanns ett sött sommarlinne och en svart kjol! Så fint!

Pappa kom sedan med en stor hjärtformad chokladask och en trisslott.

Efter maten åt vi prinsesstårta.

Hahaha godnatt ^^ omg vad jag inte ska skämma bort mina barn sådär när jag blir mamma!





Kommentarer



Postat av: Sandra

Hahah dina föräldrar är ju bara för underbara! :)

Grattis i efterskott!! :) <3

Hoppas du kryar på dig nu!!

2011-03-08 @ 20:36:15


Postat av: Camilla

Galna hela bunten :D men så söta<3

Tack Sandra :) Det ska jag bannemig göra!

2011-03-09 @ 00:41:29
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: