Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

chill out

Haft en ledig dag från skolan. Vår vetenskapliga rapport är klar för granskning.
(tack förresten alla ni som svarade på webbenkäterna för Spotify och iTunes som låg uppe på Facebook!<3)

Min tanke var att komma upp hyfsat tidigt idag och fixa lite grejer, och inte bara ligga i soffan och dega.
När jag lyckats ta mig upp ur sängen, halv 11, och ätit min brunch, halv 12 (rösti & sill) hade det snöat konstant. Det blev inga ärenden och kraftfulla ansträngningar idag. Det blev att ligga i soffan och dega.


Very well..
imorgon blir det middag och bio tillsammans med Niklas och Linnéa! och det först efter skola :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: