Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Dygn 1 med hakan

Om några timmar har det gått ett dygn sedan jag ramlade och fick min vän på hakan.
Kommer antagligen alltid ha ärret som blir kvar. Mina barnbarn kanske undrar vad jag gjort.
Haha nej inte riktigt så illa kanske.

Nu går jag och lägger mig och ber till gudarna att mitt sår och käkontet försvinner snarast!
Men mina sår brukar läka hyfsat ändå. Ramla har jag ju alltid varit bra på!
En cykelolycka när jag var 8, är numera dold av detta nya (blivande) ärr. ..åh lite vemodigt nästan.


Här är iallafall en splittans nytagen bild på min haka:





Under hakan, är iallafall ett mer diskret ställe än hitlermuschen sommar 2009!




Godnatt!
hahaha



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: