Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

F A L U N

Kom precis hem från MP...

På Gaudi förra fredagen umgicks Sara och jag med hennes vän Emma bland många andra.
Emma studerar i Falun och bor därför där tillsammans med några grabbar i en lägenhet.
Har jag förtått det rätt, så ska ännu en person flytta in i lägenheten. Och det blir FEST!
(jag har alltså inte pratat med Emma sedan i fredags, då vi på fyllan bestämde att Sara och jag skulle komma upp nästa helg och göra Falun lördag-söndag. Vi bokade biljetterna tidigt lördag morgon).

SKA BLI SÅ SJUKT JÄVLA ROLIGT.
Spännande att komma iväg på äventyr!

11.45 imorgon avgår vårat SJ-tåg från Stockholm Central. Vi ses på söndag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: