Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

I am number four

ärenden & 9 bio i Kista  igår, tillsammans med Niklas och Linnéa

Haha! Lite för lite mystik. Lite för mycket action. Okej, den hade sina stunder..
framför allt var det roligt att efteråt påpeka allt patetiskt och roligt med filmen.
bland annat att de onda såg ut (och dog) som demonerna i Förhäxad eller Buffy och vampyrerna.
(med dö menar jag att upplösas till vitt pulver som flyger bort i vinden)



Innan filmen kikade vi i affärer och shoppade lite. Jag och Niklas åt dessutom sushi! (omg!!)
Linnéa åt pasta carbonara, med äggula. Jam jam jam!



 


Sa jag jam jam jam? Roligt bara att jag inte kan äta mycket när jag äter sushi..
Niklas fick väl en sådär, tre, fyra bitar haha :( men en liten hotsnacks gick förstås ned under filmen!^^


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: