Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

kass uppdatering..

Jag drömde att jag hittade mitt minneskort till kameran..
det gjorde jag inte. Men jag ska inte ge upp bloggandet som så många andra, don´t worry!
Ska hitta den. Jag ska det.

Iallafall så var jag, Kevin, Simon, Fina och Sofia på Emil Jensens konsert på Södra teatern igår.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ   BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ni som inte har sett killen live, gör det! Det är så mycket mer än musik dessutom, för er som inte vet.
Emil är ett geni i både humor, musik och viktiga frågor. Alltså stand up och musik 50/50. Åh!



Innan konserten var vi hemma hos Kevin och åt goood mat och drack gooott vin.
Efter konserten var vi hemma hos Fina och mig, i Indien och drack öl och bubbel.
Just nu.. just nu är jag i skolan. Kevin, Simon och jag tog 9 tåget från jakan.

Jag börjar känna mig lite småseg efter gårdagens bravader. Men ajajaj!
Efter skolan har jag ännu en date med Sara, på kära bolaget. NAH! >.< hAHa..

först hanledning mellan 11.00-11.25. Adia!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: