Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

millördag (igår, onsdag)

Eftersom mina familjemedlemmar skulle på afterwork och skolpubbar,
såg jag själv till att inte bli sysslolös ensam hemma i huset.
Jag bjöd över Sara och Sandra, och tillsammans gjorde vi supergod laxpasta till middag!
Eller aa.. Sandra stod väl egentligen för matlagningen. Hon är så himla bra i köket, till skillnad från mig.

Efter maten (och under maten) drack vi vin, och flyttade oss efter ett tag ned i källarummet Indien.
Där fortsatte vi snacka strunt, dansa och dricka vin till bra musik och byggutbildningsletande.

När Sandra skulle hem, eftersom hon tidigt nästa dag skulle upp och jobba,
var Sara och jag alldeles för rastlösa för att sitta kvar i källarrummet.
Vi tog kontakt med Nina och Niklas, och tillsammans med dessa rörde vi oss (jag med cykel)
hem till en snubbe i Viksjö, där folk liksom oss tyckte att lite alkohol med folk satt bra denna onsdag!


lax&pasta, så gott!


fint i håret och grejer!







Magnus myntade ordet millördag (istället för lillördag). Jag är rörd!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: