Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

otrogen mot mig själv.. eller?

HAHA! I tidigare inlägg snyftade jag helgonaktigt "åh ska ta det lite lugnare nu.. det ska jag"
PYTTSAN! Det är torsdag.. jag har redan festat TVÅ dagar denna vecka. VAD HÄNDE!?

Hanna talade i tisdags om för mig att folk skulle träffas hemma hos Niklas samma kväll,
för att dricka och umgås (eftersom typ alla har sportlov som det så fint heter).
Jag skrev klart min skoluppgift och knallade över till Niklas. Somnade hemma strax efter 3.

Slitet i skolan på torsdag var det.. men gick ändå fint.
Sara säger åt mig att äta middag och komma till Niklas på ännu en kväll med alkokohol och människor.
Själv hade hon inte gått hem sedan tidigare kväll. WOOOOOHO!

..Så efter skolan gick jag förbi systembolaget och köpte en flaska aurora som jag hade med mig hem till Niklas. Detta dracks med fina människor innan ett gäng kollade in onsdagsöppna MP. Dansade lite vilt där någon timma, innan flera av oss gick tillbaka hem till Niklas.

Lämnade Niklas, Karin och Freja någongång vid 3..





Idag är det torsdag och bara en dag kvar till helg. Fint!
Tack vare vardagarnas festligheter har veckan gått något gaaalet fort.
Jag har tagit en rejäl sovmorgon och sitter nu och pluggar för fullt, eftersom jag imorgon ska ha en 2 sidor analyserad text till seminariet som börjar klockan 10.00.

Så fort jag är klar ska jag sätta mig på ett tåg till stan för att möta upp syster och mamma.
Vi tre skall få i oss en härlig middag på finrestaurang för att fira att männen i huset dragit norr för skidåkning.

IMORGON ÄR DET FREDAG.
OCH JAG MÅSTE TA MIG I KRAGEN.. HÅRT! ..eller ^^


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: