Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Söndag... helgen i ord och bilder

var på gaudi i fredags.. var sådär, men sköna personer<3



Jag tror att kameran kan innehålla några bilder från igår (lördag) på lokalfest i viksjö.

FYFAN säger jag bara. FYFAN! haha skitrolig kväll med massa bra människor.
Men när Jessica ska dra en liten kiss utanför husknuten, sätter jag mig på ett staket brevid.
Plötsligt ramlar jag handlöst ned från staket, rakt ned isen.
Skönt att jag inte tog emot med ansiktet. Mindre skönt att jag tog emot med hakan.
Ställde mig snart upp och kände ett konstant droppande från hakan min.

Mammorna som övervakade evenemanget från köket, sa åt mig att jag nog borde åka och sy ihop hakan.
Jag tackade nej till detta förslag och blev istället ombedd att tejpa snarast möjligt. Yes nice nice!

Bästa underbara Jessica tog alkogel och tryckte upp på min haka. Så rent är det förhoppningsvis!

Jag kom hem (dessvärre sist av alla på festen, eftersom vi väntade in en buss som aldrig kom)
till ett hus som var låst. När jag ringde på vaknade ingen och inte heller när jag ringde mamma, pappa och syster. Till slut vaknade de till och släppte in mig, gråtande flicka som kände *stackars lilla mig*

Gick in till Indien där syster, Kevin och Simon satt, efter att mamma kollat på såret och plåstrat om det.
Gick strax efter in i mitt rum och la mig i sängen och tänkte tyst för mig själv *Jag är för gammal för sånt här!*

BILDER:











haha "tyvärr" inga bilder på mig. Jessica står för den biten. BRA KVÄLL och STOR SMÄLL



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: