Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

studentpub!



Hahahaha.. igår var det onsdag. Jag hade lektion mellan 13-15.
Storasyster och killarna i hennes klass skulle till skolans studentpub vid 3.
Jag beslöt mig för att ansluta! Det var Fina, Simon, Kevin, Moa och jag

Å där drack vi öl och åt natchos osv tills klockan var runt 7.
Då åkte vi in till centrala city för att äta Karem(?)mat..
Efter detta var systers och min första tanke att börja dra sig hemåt..
Simon ville inte veta av detta, utan sa att vi skulle tillbaka till studentpuben, och sova hos honom sedan.

Sagt och gjort, för alla utom Moa..
Men framme i Flumpan hade studentpuben stängt pga ett slagsmål haha.
Vi gick därför till Simon (som bor 20 minter från skolan)
och shottade teqauila, kahula och allt vad det var!

Vid 4 tiden däckar vi lite här och var..

Vi vaknade idag vid 9.. jag började skolan 10, och de andra klockan 1.
Men alla rara barnen gick sällskap med mig till skolan :)

Föreläsning 10-15. Efter första halvtimmen slocknar jag på skolbänken.
Vaknar till i pausen och smiter ut, mot tåget hem !

Vaknar nästa gång i Kallhäll. :( haha.. vänder mot jakan igen.
Träffar Hanna vid bussen hem. Förhoppningsvis den enda själ jag känner som sett mig idag!
Vet ju dock inte hur många som sett mig dregla över mig själv snarkandes i en konstig position på tåget.

MÅR SÅ DÅLIGT! MEN SJUKT ROLIGT DYGN


foto: jag och Kevin battlar, medans Simon dömmer



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: