Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Dagens arbetspass

Egentligen: 09:00 - 15:30
Dagens arbetspass: 08:00 - 19:00

..av den enkla anledningen att Patrik, min kollega, skulle ha utvecklingssamtal med chefen på morgonen, varav jag behövdes på gården.

Anledning till den sena timmen berodde på dagens personalmöte som för mig startade 16:45...
På mötet sades mycket viktigt..
Viktigt för mig, var att få schemat för nästa termin(!!!!) med start januari 2012:

Måndag till torsdag: 32 timmar/veckan
+ Varannan fredag: 41 timmar/veckan

(Fram till idag visste inte jag om jag skulle få några timmar alls, utan har bara vetat för denna termin!) 😏
Men blir visst kvar ett tag till *gold digger*



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: