Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Hej vackra människor!

Jag är hemskt ledsen för min frånvaro här..
Men det är alltså så, att mor och far min överraskade mig med en iPhone i söndags!
Eftersom jag levt på Sony Ericssons kära mobiltelefoner sedan urminnestider (dvs 3310:an),
har jag minst sagt haft fullt på att göra med den. Inte minst de 50 minuter långa resvägarna till och från jobbet.

I   v i l k e t   f a l l  !

Imorgon är det fredag igen. Men förra lördagen spenderade jag på KICK-ASS party i Viksjö.
De 3 vännerna Emelie, Steffi och Camilla hade bokat Träffen, vår gamla fritidsgård på Högskolan..
och hade satsat JÄRNET!.
Jag anlände vid halv 6, och möttes av en SVÄRM av farmödrar, pappor och mammor, kusiner och barn!
Hade inte haft en tanke på att middagsgästerna skulle innefatta närmare 100 personer. Men så var det!
Ungefär 9 utav oss var vänner, och bundisar med de tre födelsedagsbarnen, och placerades ut 3 och 3 vid respektive födelsedagsbarns bord. Jag hamnade vid Emelies bord tillsammans med Jessica och Linnéa, och hennes släkt och vänner!

Efter härlig middag och tårta följt av presentöppning.. öppnades baren.
Klockan 22:00 öppnades portarna för övriga gäster - dvs de 100 pers i vår egen ålder som kom för att RÖJA SATAN. Dj:sen anlände och vi bytte från Magnus Uggla till Rosa hellikopter och jag vet inte vad som (inte) spelades!

SJUKT kul kväll med många välbekanta och flera nya ansikten. Räknade upp till runt 9 klasskamrater från årskurs 7-9 under skolgången i samma byggnad. <3 Underbart. Tusen tack för värdinnornas och deras familjers ansträngningar till en lyckad fest!


foto: Jessica ber bordsbönen inför middagen


foto: bitar utav Steffis och Camillas bord


foto: kalasbarnen!


foto: inväntar eftersläppet!!


foto: SÖNDAG - innan jag får en iPhone


PUST! Jag övergår till ett nytt inlägg (hamnar ovanför detta)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: