Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Julstök i vårt kök

Idag när jag kom hem från jobbet åt mamma, bror och jag lite blodpudding, i pappas frånvaro.
Denne skulle ut och öla med arbetskamrater.

Efter middagen blev det liv i luckan må jag säga! När köket byttes ut till ett julestök- och bak-fest utan dess like. Lillebrors klass ordnar loppis i Viksjö Centrum på lördag, som mamma bestämt att sälja miniatyr-pepparkakshus på.

20:59 har vi åstadkommit totalt 9 små hus och 100 knäck..
(vi har hus och knäck till hushållet med ofc)
Mycket degätande och knäckprovande..



21:00 var allt städat och SVT1 redo för serieavslutning och upplösning av Bron
(skitslut btw)


Nu ligger jag nedbäddad under täcket!
Två arbetspass kvar - sen helg :)



Kommentarer



Postat av: Sara

Åh vilka fina!! Vill också göra pepparkakshus!

2011-11-25 @ 00:59:03
URL: http://sjp.webblogg.se/


Postat av: Camilla

Visst blev dom söta? :D

Jag varnar för det smälta sockret!! AJAJAJ

Men det är fantastiskt enkelt egentligen :) Och degen man köper fungerar utmärkt

2011-11-26 @ 11:02:35
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: