Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

KAMERAN HITTAD!!!

Hahaha! Vart var kameran? I fönstret i hallen. SUCK
Den måste ha stått där i 3 veckor.. hade faktiskt börjat överväga att jag supit bort den.

Iallafall! Nu kan jag känna motivation att fortsätta uppdatera :)
Helgen som var vart grym! Firade Vicki med fina tjejer på lördagen..
den stora drösen med festiga brudar, drog efter god middag och förfest till MP!

På MP körde vi galet och jag kan inte annat än säga att jag tycker om att tycka om MP!
(det är enkelt att ta sig dig, det är enkelt att ta sig hem, man känner personerna där) LOL


Ajaa.. idag är det torsdagkväll och jag är TRÖÖÖÖTT!
Har jobbar på förskolan såklart.. många extratimmar eftersom jag ställt upp för folk som behövt det.
(det kan löna sig i framtiden hehe) Men nu.. nu 15:30 idag, lämnade jag förskolan och har nu HEEEELG!

JEPP! Ledig varannan fredag är inte helt fel! Imorgon får jag sovaaaaaa <3

Idag är det förresten Glenns födelsedag!
Precis innan middagen visade Glenn mig vart digitalkameran stod..
(bra kommunikation inom familjen si si) ..så jag trallade därför av en bild vid middagen:




Foton: Glenns önskemål födelsedagen till ära: Pasta carbonara

P.S - Av mig fick Glenn en ascool soft-air gun-pricktavla med digital poängräknare.
Av mamma och pappa fick han bland annat en iPhone-jävel!
Skämt? Han fyller 13! Äger redan en iPod. Jag är 20.. äger inget i macväg. ^^

P.S 2 - Jag tar med mig kameran till festen på lördag!!!!!!!!!!!!!!! (stay tuned)
..imorgon ska jag mesta vila, om ni undrade. (tror jag)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: