Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

"NUTID" - torsdagkväll kl:21

Haha idag är det torsdagkväll..
Är rätt så slut efter gårdagens pyjamasparty, ostronprovning och dagens förskoletimmar... haha!



Men det är så att jag och Sara för en tid sedan blev välkomnade hem till Sandra i Västerås
(där hon numera bor och studerar). Inbjudan innefattade just denna helg. Dvs imorgon!

Imorse(!) smsade jag mina vänner Sara och Sandra för att sammanfatta beslutet - Go or not?
GO GO GO!!! (åh vad fånigt det här blev.. ööh aah iallafall!) -

Efter förskoletimmarna, efter att ha fått klartecken från kollegorna att få gå lite tidigare imorgon, fredag
(dvs 16:30 istället för 16:45) - åkte jag till Jakan, för att ta mig en titt in på systembolaget.
Efter alkholinköpet cyklade jag hem för en välbehövlig dusch, drog fram min stora rullväska, letade fram en sovsäck, och bokade resa tur och retur till Västerås - fredag till söndag!!

Min vän Sara har gjort detsamma.. och 17:37 imorgon avgår vårat SJ:tåg från Centralen.
18:37 anländer vårat tåg i Västerås.
Vi skall då bli uppmötta av Sandra som för oss till sin boning.
(ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ SE HUR DENNA FANTASTISKA MÄNNISKAS LÄGENHET SER UT, OCH STAD!)
19:00 öppnas portarna till den halloween-fest som vi är välkomnade till!
Hos Sandra får vi därför snabbt carpe diem, på med maskeradpaltorna och iväg på äventyr!

Jag förmodar att vi (iallafall jag) tar oss en ordentlig sovmorgon på lördagmorgonen..
Vad som sedan händer i denna lilla stad, fram till söndag 15:00 , är ännu oklart :D

Söndag = ZZZzzzZZzzZZZzz


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: