Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Torsdag

..och kväll

Lite huvudvärk för den klagande.
Kvällen lyser än en gång med pappas frånvaro, som är ute och roar sig ikväll igen.
Men denna gång la inte mamma, Glenn och jag några större handtag i köket..
utan placerades oss istället i soffan för att se vår DVD; Over the Hedge! HAHA
Vi har en favoritscen ur filmen, när den hyperaktiva ekorren Hammy, får smaka energidryck med koffein,
och hur då hela jorden och allting runt omkring honom stannar.. (typ det enda roliga haha!)






Nu ligger jag under täcket igen!
Dagens huvudvärk och trötthet skrämmer mig..
(det är helt SJUKT, att jag med mitt kassa imunförsvar inte varit sjuk en enda gång,
trots heltidsanställning på förskola a la bascillparadadis sedan septembers slutt)
och för att motverka eventuell virusattack, känns det klokt att sova ordentligt!
Imorgonkväll (slutar dock 16:45!!!) börjar ju fakitskt helgen!!! 

Jag hade dock tänkt försöka ta det lilla lugna imorgon..
Om inte annat kommer jag vara jävulusiskt trött efter 8:00-16:45 passet på förskolan.
sen hoppas jag även hinna baka lussekatter med lillebror efter middagen..
Lördag blir det utgång som det ser ut, och söndag blir det årligt adventsfika hos vänner.. :)
God natt


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: