Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Firade mamma med bio & middag

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Kista.
I Kista mötte jag upp mamma, syster och Simon.
Vi köpte en present till mormor som fyller år 1 november och hann ta en varsin öl..
innan det var dags för biofilm! Till den anslöt sig även pappa och Glenn.



Vi såg på De tre musketörerna - den var riktigt bra tycker jag!
(det är mamma favorit, och därav anledning till film och biobesöket.
Mamma fyllde år i onsdags, och efter bion fortsatte vi firandet med härlig middag på Olearys!
Mellan dryck och mat så levererade vi presenter över bordet.

Blog image Blog image Blog image 
foton: från middag och presentöppning på Olearys


Av pappa fick hon en ny salladskniv, då den andra har gått av..
av mig och syster fick mamma bland annat en inbjudan till Ostronprovning i Finas lägenhet
samt en Receptbok där vi skall skriva in diverse recept från Koka-i-hop-appen och Halv 8 hos mig etc.
Jag har idag skrivit in receptet på den pumpasoppa vi ska göra på Glenns pumpa inför den 28e,
då familjen ska ha rejäl släktmiddag för att fira släktens höst-födelsedagar (mamma,syster,mormor och bror)

    



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: