Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Grattis Mamma!



Idag är det min fina mammas födelsedag!
Klockan är strax efter 6,
familjen har precis sjungit för mami med frukost på sängen.

Lillebror hade ett paket, innehållande en fin mugg och ett ljus!
Vi andra firar mamma med presenter imorgonkväll,
eftersom vi då ska dra till Kista och se filmen "De tre musketörerna",

Efter filmen ska vi äta middag tillsammans på O´Learys.
Finas och minas gemensamma presenter
och pappas present kommer att räckas över desserten.

'

* * * Anledningen till att vi firar mamma ordentligt först imorgon, * * *
beror på att jag idag skall på personalmöte på förskolan.
Dock visade det sig senare att Douglas, ett av barnen, också fyller år idag.
Och Douglas har bjudit hem alla dagisbarnen på kalas från klockan 15:00.
15:00 kommer alltså alla barnen lämna förskolan tillsammans med Douglas föräldrar.
(Detta innebär att mötet kan börja strax efter 15:00, istället för vid stänging 17:00)
Så är det iallafall!
Nu ska jag strax börja klä på mig osv..
och sedan dra till förskolan och fira även Douglas på födelsedagen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: