Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Helgen som var

Jag har slarvat bort kameran.. antagligen hemma. Så ja.. tyvärr alltså! ;D

Ska berätta vad som hände i helgen för er som inte tycker att bilder är obligatoriskt
Har dock tjuvat en av Carro från fredagen och Google för lördagen, haha

Fredag:
Jobbade till 16:30 och skyndade mig sedan hem.
Jag slängde ihop tortillasbröd, tacofärs och massa smått och gott som jag placerade nere i Indien.
runt 19:00 anlände Sandra, och vi åt gott tillsammans medans vi började med första vinglasen.

Sara, Jessica och Linnéa anlände. Vi hade mysigt frörande tillsammans innan alla utom Jessica
stack in till stan för att gå på Marie Laveau på Hornsgatan! Det blev lite cider osv, även Carro och Matilda på plats - innan folk drog hemåt.

 
foto: Marie Laveau

Lördag vart det lite mer sömn, och till skillnad från gårdagen, var jag riktigt taggad!
Efter en supermysig middag med min familj.. rullade gårdagens figurer hem till Linnéas mamma.
Linnéas mamma hade bartömning hemma med jobbarkompisar, eftersom denne skall flytta till el la casa! Carro var också med! Och av jobbarkompisarna fanns 3 killar i vår ålder.

Efter gott smaskande och alkoholintag, rullar brudarna och även grabbarna till MP!!!
För mig blev det en riktig kick-ass kväll med moët champagne från VIP-borden (haha åh lol) Men hade förjävla roligt! Och vad jag minns av mitt dansande borde jag fan ha träningsvärk!

När MP stängde var det olika snack om hemmafester.. bland annat hem till killarna i VIP:en från Kallhäll.
Per ringde på min lur. Och efter 3 brukar jag inte orka mycket mer, så jag sa därför hejdå till de andra medans dessa funderade på om de skulle ringa taxibilar eller ej, och drog istället ensam (gåendes, eftersom jag glömt att jag hade cykeln vid station) till grannen (Per) där grabbar fanns som ägnat kvällen åt FIFA-turnering, pingis och öldrickande.
 
Rullar hemåt efter att ha blivit väckt sovandes i soffan


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: