Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

I helgen kommer Sandra igen!

..på besök från Västerås.

Först imorgon ska jag jobba mellan 08:00-16:30 (Oh lord!)
Men idag har jag varit på bolaget och köpt en flaska vin,
samt en flaska Fresita! (jordgubbsvin), som Sandra glömde kvar vid sin senaste vesit.
Den slank ned förra fredagen på Johans förfest, så jag har nu fixat en ny! :$

Den och mitt eget skall avnjutas i Indien imorgonkväll när jag kommit hem
,
medans eventuella planer om utgångar och liknande smids.
Hoppas och tror man får fler i sällskapet i jakten på kvällsysselsättning? :D





haha appro på sällskap, så ska jag kila in med några rader jag har nynnat fram.
Det är inte alltid lätt att göra rätt och ej missförstås, i livet som kvinna.
(pls forgive F!)


Ett förtydligande:

"Har jag inte frågat dig..
Så har jag missat det, eller tror att du inte vill, eller tror att du frågar om du vill..

Skälet är aldrig att jag inte vill att du ska följa med..
Jag vill alltid att du ska fråga om du kan följa med..
Jag vill alltid att du ska följa med..
Jag vill alltid att du frågar om din vän kan följa med..
Jag vill alltid att du och din din vän följer med..

Det är inte jobbigt att du frågar om du eller din vän får följa med..
Om jag någon gång säger att någon inte kan följa med..
Så säger jag det bara för att personen inte kan följa med..

Jag vill alltid att alla följer med!" <3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: