Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Igår, (svensson-)söndag

..sov jag till halv 2.
Då knackade mamma på min dörr och undrade om jag inte skulle gå upp.

Mormor kommer över.. och till kvällen äter vi supergod middag tillsammans.
(någon form av köttgryta) som följs av sällskapsspel! Haha, SÅ Svensson vi är


foto: söndags-middags-fix


foto: kolla vilken söt!


foto: sällskapspel


foto: GENI


foto: resultat (haha mormor och jag kom sist)


Efter middagen och spel placerade vi oss framför tvn.
Lillebror hade fått en glassmaskin i namnsdagspresent av mamma och pappa (hahaha)
Och akta dig vad gott det var!!! NAM NAM




foton: glassfest med hemmagjord galss & kolasås!

Underbar helg. tack och hej



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: