Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Kameran åter i min ägo!

Sådärja!

Nu har Sandra precis lämnat mig..
Det är måndag och idag har jag varit ledig från förskolor och Lekpalats.
Imorgon, onsdag och torsdag ska jag ut till Danderyd och jobba igen!

I helgen iallafall..

Ja i fredags
så vart det lite mys hos mig i Indien,
innan Sara, Sandra och jag drog till Emils där vi träffade pojkarna några timmar.
Men jag kände alltså att det var viktigt att ta mig hem i god tid.

Under lördagen jobbade jag 10:30 till 17:00 och var då helt slutkörd!
..Men hem och äta god middag följt av flera glas med vin nere i Indien,
där jag, Sara och Sandra lekte Ring of fire och diggade musik, innan vi tog tåget in till stan.

I stan hookade vi upp med Hanna, Niklas och Tina.. och senare även Emelie, Vicki, Camilla, Steffi, Pauo osv.. Vi drog allihopa till Dovas (Lion Bar vid Sveavägen) och innan kvällen var slut hade även
Elias, Jakob, Mattias Linkan med flera joinat. (dessa hade spelat paint ball under dagen och sedan ätit grabbmiddag)








foton: bilder från förandet under lördagkvällen i Indien !









foton: folk i trängseln bland ölglas och bord på Lion Bar

När krogen stängde rullade somliga iväg på nya äventyr,
medans jag själv, Sandra, Jakob och Elias tog en bulle hem till norrort!

Söndagen vart lugn och mysig med familjen, med mormor, syster och Simon (systers pojkvän) inräknade.
Vi åt supergod fläsk-karré(?) följt av frukt-och godisskålar framför tvn!



Idag (måndag) fick jag besök av Sandra som om någon timma åker tillbaka till Västerås igen.
Vi har ätit skorpor och kakor samt kollat på den helt fantastiska filmen Amelie från Montmartre

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: