Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

måndag igen

Åh så skönt.. har verkligen fått sova ut nu!
Katten kraffsade på dörren och ville ut ur mitt rum 08:47.
Jag släppte ut honom och la huvudet på kudden igen.. vaknade igen 09:59.

Nu har jag klätt på mig och tagit en STOR kopp kaffe! mmmm

Idag har jag alltså inte blivit inringd att vikariera på någon av förskolorna,
men jag hoppas (utan att det låter fel) att någon blir sjuk eller liknande så jag får komma tillbaka snart!


I helgen vart det en aning vildare än planerat.
Efter fredagen på äventyr hos Johan, vidare på festande på Handelshögskolans oktoberfest,
var jag under lördagen redigt trött. Hade stora behov att sova ut efter allt jobb och party.

Till kvällen hade jag fortfarande tänkt att ta det lugnt, men efter middagen hade jag ryckt upp mig en aning,
åkte hem till Sara dit också Lottie, Jessica och Jesper fanns.
Hade tidigt planerat att dra hem ifall någon av ovanstående skulle dra ut på krogen.
Men när klockan närmade sig 12, så satte sig jag, Lottie och Sara oss i en taxi mot MP!!! Haha
På MP träffade vi massor av vänner! Dansade och hade det förjävla roligt med folket där.
Man känner att hösten är här! MP MP MP hahaha


foto: hos Sara 




foton: på MP



Kommentarer



Postat av: Anonym

hoppas du får en bra start på veckan! :)

2011-10-10 @ 11:01:01
URL: http://hannalovisasol.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: