Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

måndagkväller

Så.. nu har man tandborsten i mun, och ska strax lägga mig och läsa fortsättningen av Boktjuven.
Men jag har precis avnjutit en kvällsfika bestående av ett glas kall mjölk och en helt nygräddad kanelbulle.
Pojkarna (dvs lillebror och pappa) har nämligen bakat just bullar efter middagen, morgondagen till ära
(dvs kanelbullens dag!)
Vi tjuvade lite och tog en varsin fortfarande rykande, bulle! Mumma
Har man tur bjuds det på kanelbulle även till mellis på förskolan imorgon ;)

Idag är inte mamma hemma, utan är på någon teaterföreställning tillsammans med jobbet till sent.
Men jag ser fram emot onsdag, då det är pappa som blir sen, och mamma och jag ska äta krabba till middag!
Mmmmmm


 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: