Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

teleportering

Var trött igår efter fredagen på förskolan.. men det var återigen superroligt!
Väl hemma är mina vänner Sara och Sandra ooootroligt rastlösa.
Jag tvättar av mig och tar mig i kragen - i med lite vin och ett kalashumör.
Sandra och jag drar, efter att hon ätit här, ned till Emils och möter upp Sara.
På Emils dricker vi cider och umgås med Max, Jakob, Johan och Elias.

När pojkarna sent ska dra iväg och spela tvspel, är tjejerna fortfarande lite rastlösa.
Med förstånd och trötthet säger jag STOPP - mot sängen och sova!

Nu är klockan strax efter 10... och 10:30 börjar mitt jobbpass på LekPalatset.
Barnkalasen slutar 14.. då ska jag diska och städa i ordning rummen,
innan jag kan ta mig hem, och ladda inför lördag och kvällen! IKVÄLL KÖR VI

teleporterar mig till efter jobbdag, och lördakvälen! *teleporterar mig*




..sen är det inte jobb förrän på tisdag, onsdag och torsdag igen!
(och då på förskolorna<3)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: