Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Veckoplanering

Min kamera är fortfarande spårlöst försvunnen!? Ah tusan..
Får sanera Indien och mitt rum senare. 
-Kanske är det ödets ironi som försöker säga mig;
"släpp digitalkameran, dens tid är över. Skaffa dig en iPhone för böveln!" ?


Förra veckan lades förutan på många timmars förskola,
även på BIO och restaurangbesök, för att fira mammas födelsedag!

Sen dess har jag även haft en fullspäckad helg med något så trevligt som MP, HAH
(både fredagen och lördagen... herregud. lördagen vart visst vild. Riktigt vild! Kul hade jag. Drunk.)



Denna vecka har det var en väldans massa förskoletimmar,
och ännu är det bara onsdagkväll, Så fler blir det.

Här är planeringen för resterande utav veckan:

¤
 (imorgon) torsdag :
- Åker på allahelgona-vandring tillsammans med barnen på förskolan. Ska bli kul!
- Slutar 15:30, och åker då direkt till stan och Odenplan för att möta upp syster.
  Vi ska gå på Ostron- och champagneprovning(!!) ca 17-19, följt av något restaurangbesök.

¤ fredag :
- Ska orka (trots gårdagen) att ta mig upp för att jobba 08:00-16:45
- Sedan skall jag åka direkt hem, fortast möjligt.. eftersom släkt och vänner kommer vid 18:00!
Kvällen kommer bestå av en rejäl släktmiddag för att fira familjens födelsedagar
(dvs mamma, syster, mormor & bror som fyller under en 3-veckors intervall)

¤ lördag :
- Ska försöka sova några välbehövda timmar!
- Sedan skall jag iväg på äventyr med Jessica, förmodligen till Sollentuna
- Till kvällen blir det att fira en av alla vänner som fyller år i dessa mörka tider
(och kul är väl det!) Länge leve ljuset i mörkret

¤ söndag :
- Sova, ladda - inför kommande jobbvecka - och kommande äventyr!






Kommentarer



Postat av: Jessica

tja uppdateringen

2011-11-02 @ 21:41:51


Postat av: Camilla

Haha har väntat på ljud från dig! :D

Men nu har jag hittat kameran. LYCKA

2011-11-03 @ 20:08:58
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: